Επικαιρότητα

Λίστα Πέτσα: Δόθηκαν εκατομμύρια σε ΜΜΕ, χωρίς κανένα κριτήριο

By N.

July 06, 2020

Η λίστα Πέτσα

Εδώ και λίγες ώρες δόθηκαν  στην δημοσιότητα τα ποσά που μοίρασε η κυβέρνηση στα ΜΜΕ για την καμπάνια του “Μένουμε Σπίτι”.  Το συνολικό ποσό ανέρχεται στα 20 εκ. ευρώ. Από την ώρα που κοινοποιήθηκε η λίστα, τα social media και μια χούφτα ΜΜΕ έχουν σηκώσει όλο το βάρος της ανάδειξης της υπόθεσης, ενώ τα mainstream media σιωπούν.

Στο Νόστιμον Ήμαρ αξιολογήσαμε ότι δεν έχει και τόση αξία να καταγράψουμε απλά τι ποσό πήρε το κάθε Μέσο. Αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό είναι να δούμε τα ποσά συγκριτικά με την απήχηση που έχει η κάθε ιστοσελίδα με βάση τα στοιχεία από το similarweb. Ακολουθώντας αυτή την διαδικασία, αναδεικνύεται το μέγεθος της αδιαφάνειας και του εμπαιγμού της κυβέρνησης, η οποία εν καιρώ κρίσης μοιράζει λεφτά σε κολλητούς χωρίς καμία επαρκή εξήγηση για τα κριτήρια με βάση τα οποία προχώρησε σε αυτή την κίνηση.

Ο Γιάννης Μπάκος ετοίμασε την λίστα και μπορείτε να την δείτε στο λινκ: sites

Με μια πρώτη ανάγνωση, βλέπουμε ότι στην πρώτη θέση βρίσκεται το action 24 αν υπολογίσουμε το ποσό που έλαβε σε σχέση με το traffic της ιστοσελίδας. Το action24.gr έλαβε 40.000€ όντας στην θέση νο.3072 της κατάταξης των ελληνικών site με 90.572 επισκέψεις το τελευταίο 6μηνο, που αντιστοιχεί σε 441,65€ ανά 1000 επισκέψεις. Την ίδια στιγμή η ιστοσελίδα της Η Εφημερίδα των Συντακτών έλαβε 10.000€ (5,35εκ επισκέψεις, νο.69) δηλαδή 1,87€ ανά 1000 επισκέψεις. Το action24.gr ανήκει στον Διονύση Παναγιωτάκη, στενό σύμβουλο και εξ απορρήτων του Βαγγέλη Βενιζέλου