Επικαιρότητα

Μεγίστη Επιτυχία ΣΔΟΕ στο «Άνω Κουρέλι»! -by Duke Bufford

By N.

August 08, 2015

Πριν αναφερθώ στο ΣΔΟΕ, επιτρέψτε μου αγαπητοί μου, να σας γνωρίσω το «Άνω Κουρέλι».

 

Το «Άνω Κουρέλι» είναι μια μικρογραφία της Ελλάδας. Χαρακτηριστικό «δείγμα χωριού», ένα χωριό μόλις 15 κατοίκων τον χειμώνα, στη οροσειρά του Χορτιάτη, νομού Θεσσαλονίκης, μην κάνετε τον κόπο να το ψάξετε στον χάρτη δεν θα το βρείτε. Το καλοκαίρι έρχονται για παραθέριση τα παιδιά και τα εγγόνια των υπέργηρων κατοίκων του, στον εκλογικό κατάλογο αριθμεί 318 εγγεγραμμένους, στο εκλογικό τμήμα που διαθέτει. Το εκλογικό τμήμα είναι ένα ερειπωμένο σχολείο, ένα απομεινάρι που θυμίζει ότι κάποτε εδώ ζούσαν 350 οικογένειες.Την δεκαετία του ’80 εγκαταλείφθηκε από τους νέους, οι οποίοι αναζήτησαν δουλειές στην συμπρωτεύουσα, Θεσσαλονίκη.

 

Περήφανοι τότε οι νέοι αυτοί, γαλουχημένοι με τα παραμύθια των παππούδων τους περί της τρανής καταγωγής τους, ντόπιοι Μακεδόνες, απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, το αποδεικνύουν και τα πλείστα αρχαιολογικά ευρήματα της περιοχής, έτσι τους έλεγαν, έτσι μάθαιναν, έτσι τους άρεζε. Αλλοίμονο σε όποιον ξενομερίτη πατούσε το πόδι του εκεί και έθιγε την καταγωγή τους!

 

Το «Άνω Κουρέλι» είναι χτισμένο πάνω σε αρχαίο νεκροταφείο, Gothκαταστάσεις! Κάτω από τα σπίτια «κοιμούνται» οι ένδοξοι αρχαίοι ημών πρόγονοι, και από πάνω κατοικούν οι υπερήλικες περήφανοι «απόγονοι», επισκεπτόμενοι τα καλοκαίρια από τα βλαστάρια τους, βλαστάρια αναβαθμισμένα κοινωνικά καθώς τώρα πλέον είναι κάτοικοι της Συμβασιλεύουσας, της Νύφης του Θερμαϊκού, της αδερφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου! Μην απορείτε παρακαλώ για το «Συμβασιλεύουσα», εδώ οι κάτοικοι ασπάζονται μόνο το «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια», και το «φέρτε πίσω τον βασιλιά, ή έστω έναν Παπαδόπουλο, να σώσει την Ελλάδα ΜΑΣ» ναι, το τονίζω το ΜΑΣ, διότι η Ελλάς είναι δική τους! Κληρονομιά τους!

 

Σύμφωνα με τις σχετικά πρόσφατες αρχαιολογικές έρευνες, η περιοχή αυτή αποτελεί τμήμα, μιας εκ των τριών πόλεων που ονομαζόταν τότε Αρχαίες Καλλίνδοιες. Αυτές οι Αρχαίες Καλλίνδοιες ήταν εκτροφεία αλόγων, από εδώ προμηθευόταν ο Μέγας Αλέξανδρος τα άλογα για τον στρατό του. Η ονομασία εικάζεται πως προέρχεται από κάποιο αρχαίο ρήμα που σημαίνει, κυλιέμαι στην λάσπη = Καλλινδοίωμαι. Εδώ ήταν λοιπόν αρχαίοι βαλτότοποι εκτροφής αλόγων. Τι να μας πουν κι εμάς οι γελαδάρηδες καουμπόηδες της Αμερικής? Όταν εμείς εκτρέφαμε τα άλογα του στρατού του Μεγάλου Αλεξάνδρου, εκείνοι ακόμα δεν είχαν καταστρέψει μια ολόκληρη ήπειρο, δεν είχαν εξοντώσει εκατοντάδες φυλές Ινδιάνων, δεν είχαν ακόμα εκχριστιανίσει βιαίως τους εναπομείναντες αυτόχθονες, για την σωτηρία της ψυχής τους φυσικά! Τι να μας πουν εμάς τα Αμερικανάκια!

 

Κακό χωριό τα λίγα σπίτια, έλεγαν οι παλιοί. Η αλληλοφαγωμάρα και οι αντιδικίες καθημερινό φαινόμενο. Και σαν να μην έφτανε αυτό, εδώ επικρατούσε και το παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είν’ και μπαλωμένο, κι έτσι οι αιμομιξίες πήγαιναν σύννεφο, και σχεδόν όλοι οι κάτοικοι έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και σύνδρομα που οφείλονται σε συνεχείς αιμομιξίες. Προ 25ετίας είχε γίνει έρευνα για το θέμα αυτό από το ΑΠΘ, η οποία ποτέ δεν είδε το φως της δημοσιότητας, καθώς έπεσαν άνωθεν τηλέφωνα ώστε να μη θιχτεί ο ντόπιος πληθυσμός. Η έρευνα έγινε γνωστή από κάτοικο ο οποίος δούλευε στο ΑΠΘ και η έρευνα σκεπάστηκε καλά, θάφτηκε σαν τα σκατά της γάτας, η έρευνα θάφτηκε όμως,όχι τα προβλήματα υγείας!

 

Στο «Άνω Κουρέλι» λοιπόν, στο οποίο ΔΕΝ υπάρχει ούτε περίπτερο, κυριολεκτώ, κάθε χρόνο έχει τριήμερο πανηγύρι στις 6 Αυγούστου, μετά τον απαραίτητο εκκλησιασμό φυσικά, μετά δεσποτάδων και παπάδων, εν συνοδεία προεδράδων, δημαρχάδων και λοιπόν βασιλοχουντικάδων πολιτικάδων. Την θρησκευτική αυτή βιωματική εμπειρία του Transformerτου Ανύπαρκτου, βλέπε Μεταμορφώσεως του «Σωτήρος» ακολουθεί το τριήμερο πανηγύρι, το οποίο γίνεται στο πρώην σχολείο-εκλογικό κέντρο και νυν χώρος κλαρινό-κατάνυξης.

 

Η δε τριήμερη, ολονύχτια, ηχορύπανση διαχέεται πέραν των 2 λιμνών της ευρύτερης περιοχής. Και όπως κάθε πανηγύρι που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και αυτό έχει και λαχειοφόρο αγορά, κληρώνει δώρα, θυμάστε κάποτε που στα χωριά κληρώνανε από τηλεοράσεις, μέχρι κατσίκια? Το φαντάζεστε ότι τώρα κληρώνανε στους ΥΠΕΡτυχερούς, 2 σουβλάκια και 1 αναψυκτικό?! Υπάρχει λόγος που σας λέω αυτές τις λεπτομέρειες για να έχετε μια εικόνα στο μυαλό σας, της κατάντιας από κάθε άποψη.

 

Σε αυτό λοιπόν το κουτσοχώρι, της τρέχα γύρευε κορυφοβουνίτσας, ήρθε το ΣΔΟΕ! Ναι, το ΣΔΟΕ, αυτό που κλαίγεται ότι ΔΕΝ έχει στελεχωθεί επαρκώς για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, αυτό που ΔΕΝ μπορεί να ελέγξει τα ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ που κάνουν φτερά καθημερινά, ήρθε και διαπίστωσε ότι το «Άνω Κουρέλι», δεν έκοβε αποδείξεις, γιατί δεν είχε καν ταμειακή μηχανή, διότι κάνει ένα πανηγύρι μια φορά το χρόνο.

 

Μην ανησυχείτε αγαπητοί μου! Το ΣΔΟΕ έπραξε αδέκαστα το καθήκον του! έδιωξε τον κόσμο από το πανηγύρι, έκλεισε το πρώην σχολείο νυν κλαρινάδικο, και επέβαλε πρόστιμα στον πολιτιστικό σύλλογο που το διοργάνωσε.

 

Η Ελλάς σώθηκε! Μεγάλη η Χάρη του «Σωτήρος» έκανε το θαύμα της! Τα ταμεία του κράτους γέμισαν! Με σουβλάκια, υποθέτω, αλλά γέμισαν πάντως. Λύθηκε το οικονομικό πρόβλημα της χώρας, ας αναφωνήσουμε λοιπόν όλοι μαζί:

 

Ζήτω το ΣΔΟΕ!

Ζήτω ο Σωτήρης ο Transformer !

Ζήτω το έθνος και άλλα τέτοια πανηγυρικά!

 

Το ΣΔΟΕ λοιπόν τελικά έχει στελεχωθεί επαρκώς ώστε να τρέχει στα πιο απόμακρα πανηγύρια για την φορολόγηση των 2 ευρώ το σουβλάκι. Εφ’ όσον έχει ξεφτιλιστεί σε τέτοιο βαθμό να ασχολείται με τα 2εύρα, γιατί δεν έκανε τον κόπο να ζητήσει να κόβει αποδείξεις και ο παπάς που έβγαλε εξτρά δίσκο στην εκκλησία, ζητώντας από τους πιστούς, 5 ευρώ για να διαβάσει τα ονόματα των «ζωντανών» – έτσι το λένε, δεν φταίω εγώ, εκείνος λέει πως είναι άλλο να διαβάζει τα ονόματα των αποθανόντων και άλλο για τους ζωντανούς! Και μάλιστα τα φραγκάκια αυτά έμπαιναν στην τσεπούλα του, για τον «κόπο» του, να διαβάσει τα ονόματα?!

 

Α, ξέχασα, η εκκλησία ΔΕΝ φορολογείται, σωστά? Οι παπάδες ΔΕΝ φορολογούνται έτσι? Εκείνο ΔΕΝ είναι μαύρο χρήμα, έτσι δεν πάει λογικά?

 

Μετά την ολοκλήρωση αυτής της τεραστίων διαστάσεων επιτυχίας του ΣΔΟΕ στο «Άνω Κουρέλι», έκανε έφοδο και στο παραδιπλανό «Κάτω Κουρέλι», κι αυτό δείγμα χωριού, μια χούφτα υπερήλικων κατοίκων, στο οποίο σφράγισε το μοναδικό καφενείο της ευρύτερης περιοχής, επειδή δεν είχε ταμειακή μηχανή.

 

Μια χώρα ολόκληρη, ένα ΚΟΥΡΕΛΙ

 

Φωτογραφία του Πέτρου Ευσταθιάδη, «Παρθενώνας 2012»