Ηλίας Λογοθέτης: Αυτό είναι το μεγαλείο του έρωτα, σε εκτινάζει στ’ αστέρια

0

Συνέντευξη στην Αννα Μαρία Αρβανιτίδου

Τι σας λείπει από τη Λευκάδα; Θα επιστρέφατε ποτέ σ’ αυτήν;

Αυτό που μου λείπει είναι αυτό που χαθηκε για πάντα.τα τραγούδια των φίλων οι φωνές τους.Η επιστροφή γίνεται κάθε μέρα και έχει μέσα μου μυθική διάσταση.Θα ξαναγυρίσω όταν οι πυγολαμπίδες ξαναφωτίσουν  τον κάμπο.

-Έχετε δηλώσει πως είστε υπέρ της θρησκείας και μάλιστα από νεαρή ηλικία ξέρατε θρησκευτικά κείμενα. Ποια η γνώμη σας για τον διαχωρισμό Κράτους από την Εκκλησία;

Τα κείμενα τα θρησκευτικά είναι μια υψηλού επιπέδου Λογοτεχνία και με γοήτευαν και εξακολουθούν να με συναρπάζουν.Έχω τη γνώμη πως κράτος και εκκλησία είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα,ή μάλλον είναι δυό διαφορετικοί μηχανισμοί καταπίεσης των μαζών.

Πώς βλέπετε τον κινηματογράφο στις μέρες μας;

Έχει προχωρήσει ο Ελληνικός κινηματογράφος,οι γυναίκες σκηνοθέτιδες  είναι πολύ σημαντικές αυτή τη στιγμή.

Μετανιώσατε ποτέ για την επιλογή σας να ασχοληθείτε με την υποκριτική κι όχι με τη μουσική;

Βέβαια πολύ πικρά καθημερινά ακούγοντας Μουσική και κυρίως όπερα.

Έχετε πει ότι ο ηθοποιός δεν έχει δικό του ήθος και μεταφέρει άλλων συγγραφέων και των χαρακτήρων του εκάστοτε έργου. Υπεισέρχεται και σε ποιο βαθμό το υποκειμενικό στοιχείο στο έργο;

Θέλω να πω -Δεν μεταφέρει στη Σκηνή το δικό του ήθος,αλλά το ήθος του ρόλου που υποδύεται,δεν είπα ποτέ ο υποκριτής (ηθοποιός)δεν έχει ήθος.Το υποκειμενικό στοιχείο είναι η άποψη του ηθοποιού όσον αφορά τον τρόπο παιξίματος του εκάστοτε ρόλου και αυτό όσο επιτρέπει ο ρόλος.

Υπήρξε κάποια προσωπικότητα που να έπαιξε σημαντικό ρόλο στις επιλογές σας; Τι σημασία είχε για σας η επαφή σας με τον Κάρολο Κουν ή με τον Γιάννη Τσαρούχη που σας έχει ντύσει σε μια παράσταση;

Ο θείος μου ο Χρήστος. Η επαφή με τους δυο Μεγάλους Δασκάλους επηρέασε πολύ τη θεατρική μου περιπέτεια,και κυρίως με έμαθαν τη σημασία της λεπτομέρειας.

Ποιον τομέα του θεάτρου προτιμάτε; Επιθεώρηση; Μούζικαλ; πρόζα ;

Έχω παίξει όλα τα είδη και το κάθ΄ένα έχει τη γοητεία του.΄Ομως τα τελευταία  χρόνια την μεγαλύτερη γοητεία ασκούν τα κείμενα του Γεωργίου Βιζυηνού,με κυρίαρχο ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ,που παίζεται και σημειώνει τεράστια  επιτυχία για 11η χρονιά στο ΘΕΑΤΡΟ ΕΑΡ ΒΙΚΤΩΡΙΑ  Μαγνησίας 5 και Αριστοτέλους που η Εταιρεία ωδή νοίκιασε.

-Φροντίζετε να έχετε επαφή με το κοινό μετά την παράσταση ή σε απλές εξόδους σας;

Μετά την παράσταση γίνονται συχνά συζητήσεις με το κοινό που παρακολουθεί Το ΑΜΑΡΤΗΜΑ. Προσωπικά αυτό μου συμβαίνει πρώτη φορά ,και δεν έχει καμιά σχέση με τα τυπικά συγχαρητήρια που δίδονται τυπικά από το κοινό είναι κάτι το ΙΕΡΟ.

Ο έρωτας έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή σας;

Παίζει και δεν θα σταματίσει να παίζει, Αυτό είναι το μεγαλείο του έρωτα, σε  εκτινάζει στ’ αστέρια.

Είστε μοναχικός άνθρωπος; Θεωρείτε τη μοναχικότητα παραγωγική;

Όταν είσαι ερωτευμένος δεν γίνεται να είσαι ούτε μοναχικός ούτε μοναχός .

Info: O Ηλίας Λογοθέτης σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στο έργο «Το αμάρτημα της μητρός μου» του Γεωργίου Μ. Βιζυηνού

ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ,
Πειραιώς 256 ,
Τηλ.: 210 6510973

Σκηνοθέτης

Ηλίας Λογοθέτης

Ηθοποιοί 

Ηλίας Λογοθέτης, Μαρία Ζαχαρή, Δήμητρα Καρδιτσιώτη, Σάββας Σουρμελίδης

Συντελεστές

Σκηνογραφία: Μαρία Ζαχαρή. Μουσική: Μιχάλης Γληνιαδάκης. Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη

Από

1η Νοεμβρίου

Μέχρι

Κυριακή των Βαΐων

Ώρα

Σάββατο 6μμ και 8.30 και Κυριακή 7.30.

Διάρκεια

90′

Διάλειμμα

Όχι

Εισιτήρια

15€, Σάββατο λαϊκή απογ.10€, φοιτητικό -μαθητικό 5€

Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο ένθετο του Νόστιμον Ήμαρ στον Δρόμο της Αριστεράς, τo Σάββατο 19.3.2017

Κάθε Σάββατο κυκλοφορεί στα περίπτερα το έντυπο Νόστιμον Ήμαρ ένθετο στον Δρόμο της Αριστεράς.

dromos-n

Σχετικά Με Το Συντάκτη

Άννα Αρβανιτίδου

Η Αρβανιτίδου Άννα-Μαρία είναι Ιστορικός Τέχνης και ζει στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευτάια χρόνια επιμελείται εκθέσεις ζωγραφικής και αρθρογραφεί. Οι έρευνές της αφορούν τη γυμνογραφία στην ελληνική ζωγραφική και πως η τέχνη ταυτίζεται με την κοινωνική απελευθέρωση. Τέχνη για όλους/ες.

Αφήστε Ένα Σχόλιο

5 − 5 =

Simple Share Buttons