Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε

16

Το 9ο τεύχος του UNFOLLOW, κάτω από τη σκιά του Τσίπρα, προειδοποιεί: ‘Δεν θα σε σώσει αυτός’. Το σαφές υπονοούμενο είναι ότι κανείς δεν πρόκειται να σε σώσει, αφού καμία αυθεντική σωτηρία δεν μπορεί να έχει παθητικό πρόσημο. Η ενημέρωση, η συμμετοχή, η διεκδίκηση, το ρίσκο των κεκτημένων, η αμφιβολία, η αναζήτηση είναι πολιτικές ενέργειες-προαπαιτούμενα για την ατομική και την συλλογική σωτηρία. Η παθητικότητα της μεσσιανικής προσδοκίας για σωτηρία-delivery από τον πεφωτισμένο ηγέτη οδηγεί αναπόδραστα σε διαρκή ματαίωση και αλλοτρίωση της ταυτότητας του πολίτη και της κοινωνίας.

prozac sale uk. prozac prices united states. prozac prices united states. prozac cost uk. order cheap prozac online. generic prozac . where can i buy prozac uk.

Δυστυχώς, το άρωμα της παθητικότητας και της προσήλωσης στην ιδιωτεία είναι διάχυτο στην ελληνική πραγματικότητα εδώ και δεκαετίες. Αν το δούμε σε ένα γενικότερο πλαίσιο, η κυρίαρχη στάση ζωής δεν απέχει ιδιαίτερα από το σχήμα: ‘εκπαίδευση αποκλειστικά και μόνο για να βρω δουλειά – κατανάλωση για να νοηματοδοτήσω τη ζωή μου’.

Αυτή η πρωτοφανής αφοσίωση στην ιδιωτική σφαίρα και η αποχή από τα ‘’πολιτικά’’ θεωρείτο σχεδόν αρετή και ένδειξη σωφροσύνης, νοημοσύνης. Η ταύτιση της πολιτικής ενέργειας με τον επαγγελματία πολιτικό δημιούργησε την ψευδαίσθηση της κανονικότητας και περιόρισε ασφυκτικά την έννοια της πολιτικής ευθύνης την οποία μεταβιβάσαμε άνευ όρων (εξαιρουμένων των πελατειακών) στους full-time επαγγελματίες της πολιτικής.

antihistamine to treat itches and irritations. atarax online
buy cheap viagra or cialis online without prescription! online pharmacy from canada , buy generic medications. buy prednisone online for dogs. worldwide 

Η πολιτική έκφραση, ακόμα και στις παρέες, καταδικαζόταν ως ανυπόφορα μπανάλ, παρωχημένη, περιττή. Όμως, το μοντέλο του περιχαρακωμένου ιδιώτη δεν έμεινε πουθενά και ποτέ ατιμώρητο. Φυσικό επόμενο, η ενασχόληση με τα κοινά να αφεθεί στα πιο λούμπεν στοιχεία της κοινωνίας. Μιλάμε για πρωτοφανή και διαρκή παράδοση της δημόσιας σφαίρας στους κουτοπόνηρους μακιαβελιστές που διοίκησαν και διοικούν τη χώρα. Ακόμα χειρότερα, η αρρώστια του απαθούς ιδιώτη επιφέρει συνειδησιακή αποχαύνωση σε όλες τις εκφράσεις της ζωής. Η μετάσταση της νόσου της πολιτικής και συνειδησιακής αποχαύνωσης ονομάζεται φασισμός.

oct 10, 2014 – buy estrace cream online no prescription . generic name generic estradiol patch cost y cant u taje buspirone and tramadol togethet 

Πλέον, αυτός ο απολιτίκ καρκίνος βρίσκεται σε στάδιο νεοναζιστικής μετάστασης. Η άνοδος των ελλήνων ναζί δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα τελικό σύμπτωμα του απολιτίκ καρκίνου, το οποίο μάλιστα αποπροσανατολίζει από τα βαθύτερα αίτια της ελληνικής νοσηρότητας.

Η πανταχού παρούσα α-συνειδησιακή ύβρις ‘’εγώ δεν ασχολούμαι με τα πολιτικά’’ θεμελιώνει την άτη του κοινωνικού δαρβινισμού. Πολύ απλά και αναπόφευκτα, η κοινωνία που απέχει από τα δημόσια θα λαμβάνει ως αντίδωρο γεωργιάδηδες να δηλώνουν: ‘’όποιος δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει’’. Η απειλή είναι απολύτως σοβαρή και καθόλου μεταφορική. Η οικονομική αποτυχία, η αδυναμία κάποιου να προσαρμοστεί στην προκλητικά στοχευόμενη αναδιανομή του πλούτου προς τα πάνω θα μεταφράζεται σε θάνατο της αξιοπρέπειας ή ακόμα και σε βιολογικό θάνατο.

Με αυτά τα δεδομένα, η μόνη αναίμακτη επαναστατική πράξη ενάντια στον κοινωνικό δαρβινισμό και τον ναζισμό είναι η συνειδησιακή αφύπνιση και η προσπάθεια αυτονόμησης της σκέψης. Ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν υπάρχουν αρκετοί συνειδησιακοί κήρυκες στην ελλάδα του σήμερα. Έτσι καλούμαστε ως μονάδες να πετύχουμε την προσωπική μας συνειδησιακή αφύπνιση. Φαντάζει σχεδόν ακατόρθωτο εγχείρημα για μια κοινωνία ναρκωμένη, τρομοκρατημένη και βαθιά χτυπημένη από τον καρκίνο του απαίδευτου απολιτίκ ιδιώτη.

buy cheap prednisone online without prescription equivalent of prednisone ; buy prednisone 20 mg – buy prednisone online overnight prednisone 60 mg cost

Μονάχα μια συνειδησιακή επανάσταση θα προσφέρει στην κοινωνία την απαραίτητη μαγιά πολιτών ώστε να επανακαταλάβουμε τη δημόσια σφαίρα και να επιβάλλουμε την πολιτική ατζέντα από τα κάτω προς τα πάνω.

Φαντάζει ουτοπικό αλλά είναι ο μόνος ρεαλιστικός δρόμος.

Γιατί, κανένας δεν πρόκειται να σε σώσει, idiot!

 

Σε σύνδεση με τα παραπάνω, η διαχρονική σκέψη του Μπερτολτ Μπρεχτ:

“Ο χειρότερος αναλφάβητος είναι ο πολιτικά αναλφάβητος. Δεν ακούει τίποτε, δεν βλέπει τίποτε, δεν συμμετέχει στην πολιτική ζωή. Μοιάζει σαν να μην γνωρίζει ότι το κόστος ζωής, η τιμή των φασολιών, του αλευριού, του ενοικίου, των φαρμάκων, όλα εξαρτώνται από πολιτικές αποφάσεις. Ακόμα χειρότερα περηφανεύεται για την πολιτική του άγνοια, φουσκώνει το στήθος του και δηλώνει πως μισεί την πολιτική. Δεν γνωρίζει, ο ηλίθιος, πως εξαιτίας της αποχής του από την πολιτική υπάρχει η πορνεία, το εγκαταλελειμμένο παιδί, ο ληστής και ακόμα χειρότερα, οι διεφθαρμένοι κυβερνήτες, οι λακέδες των διεθνών εταιρειών που μας εκμεταλλεύονται.”

Σχετικά Με Το Συντάκτη

thomas

Αθήνα, Εδιμβούργο, Φιλοσοφία, Νόστιμον Ήμαρ.

16 Comments

  1. Pingback: Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε, του Θωμά Γιούργα | Eagainst.com

  2. Pingback: Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε, του Θωμά Γιούργα Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε, του Θωμά Γιούργα | Ώρα Κοινής Ανησυχίας

  3. Pingback: Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε, του Θωμά Γιούργα… « απέραντο γαλάζιο

  4. Pingback: Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε « απέραντο γαλάζιο

  5. Pingback: Δεν θα σε σώσει κανείς ηλίθιε… | gorestis

  6. Προς Γ.Κάκαρη

    Αναφέρεις χαρακτηρισμούς και κοσμητικά
    επίθετα χωρίς καμιά απολύτως επιχειρηματολογία, όπως πεπερασμένη,
    μπαγιάτικη, προκατασκευασμένη, κλπ. Δηλαδή ανάγεις κάθε συνειδησιακή
    μετατόπιση στην ατομικότητα και σε κάτι πρωτότυπο, νέο, φρέσκο, και στην
    ουσία ατομικό αφού δε πρόφτασε να γίνει κοινό. Επιβεβαιώνεις με λίγα
    λόγια την ουσία του άρθρου, ότι απευθύνεται σε ανθρώπους σαν εσένα. Και
    κράζεσαι άμεσα και ξεσκεπάζεις την πραγματική σου ταυτότητα του
    συντηρητικού όταν ταυτίζεις την σύγκρουση με το μπαγιάτικο. Δηλαδή, πως
    αλλιώς; Δε προτείνεις κάτι. Πως η ανισότητα (η υλική-οικονομική, και
    της εξουσίας που συνδέεται με την υλική) θα μετατοπιστεί προς την
    κατεύθυνση της ισότητας χωρίς σύγκρουση. Υπάρχει και άλλος τρόπος,
    φρέσκος; Να τον ακούσουμε. Και είναι θέμα του ατόμου και της ατομικής
    συνείδησης αυτό, ή θέμα του συνόλου να πορευτεί προς κάποια κατεύθυνση,
    έστω και μπαγιάτικη συγκρουσιακή, προς την ισότητα και την ελευθερία;

    Οι
    ιδέες, σαν το κρασί, όταν αντέχουν στο χρόνο και δεν αντικαθιστώνται με
    καλύτερες προτάσεις, δεν απορρίπτονται λόγω παλαιότητας. Δυστυχώς στη
    λογική και το εργαλείο της τα μαθηματικά, μεταξύ ανισότητας και
    ισότητας, μεταξύ συστήματος ισότητας και ανισότητας, δεν υπάρχει
    περιθώριο για περισσότερες προτάσεις. Οι δε ατομικές απόψεις και τάσεις
    του απολιτικ συντηρητικού που απορρίπτει τα πάντα με την δικαιολογία
    της εντατικής διερεύνησης της καινοτομίας, δεν είναι καθόλου “φρέσκια”
    τάση. Πως ένα άτομο απορρίπτει την προκρινόμενη πρόταση των πολλών
    χωρίς επιχειρήματα και χωρίς νέα πρόταση, και θα αποφύγει την πρόταση
    της συντήρησης του υπάρχοντος. Αυτή είναι η ουσία του αντιδραστικού
    ατόμου.Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο και να επιβραβεύσω τα συμπυκνωμένα νοήματα του άρθρου του Θωμά.
    Τόσο πολύ που σκέφτομαι να το εκτυπώσω σε εκατοντάδες και να το μοιράσω
    την πρωτομαγιά εκεί που μετράει, στους ανθρώπους που κατεβαίνουν στο
    δρόμο γιατί τίποτα δεν τελείωσε, τίποτα δεν μπαγιάτεψε. Δε θα σεβαστώ
    την ατομική ιδιοκτησία της ιδέας, αφού είναι καλή την υιοθετώ και την
    προάγω σαν δική μου. Σαν δική μας. Και εμείς θα νικήσουμε.

  7. Γεια σου Κοσμά! H αλήθεια είναι ότι για να εκφράσω όλα αυτά που εννοώ και να γίνουν απόλυτα κατανοητά χρειάζονται πολλές λέξεις. Οπότε μάλλον δεν είναι άδικη η κριτική σου!

    Η συνειδησιακή επανάσταση που βλέπω στο βάθος και ακόμη δεν μπορώ να την αγγίξω πραγματικά, δεν είναι μια επανάσταση “ατομικότητας”, όπως αναφέρεις στην πρώτη παράγραφο της απάντησης σου! Αντίθετα είναι μια επανάσταση στα πλαίσια της οποίας υπερβαίνεις τον εαυτό σου. Τότε θα μπορέσεις να εκλύσεις τόσο έντονη ενέργεια στους γύρω σου, ώστε να τους ωθήσεις προς αντίστοιχη υπέρβαση του εαυτού τους, αν δεν είναι τελείως αναίσθητοι. Έχω ένα σχετικό παράδειγμα γι’αυτό σε επαγγελματικό επίπεδο, όπου οι σχέσεις δεν είναι πάντα εύκολες και γλυκές! Μου συνέβησε το τελευταίο 6μηνο και με άφησε εκστασιασμένο. Επηρεάστηκαν πολλοί άνθρωποι του περιβάλλοντος μου. Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για μια κατάσταση που έχει να κάνει μόνο με εσένα και τον εαυτό σου, έχει να κάνει με την υπέρβαση του εαυτού σου (το ακριβώς αντίθετο).

    Όσον αφορά τη δεύτερη παράγραφό σου, να προσπαθήσω να περιγράψω κάπως αυτό που προτείνω (αν και δεν είναι πολύ εφικτό στα πλαίσια μιας συζήτησης σε ένα σαιτ): χρειάζεται ξεκάθαρη παρατήρηση και συνακόλουθη επίγνωση του εαυτού, απόρριψη στερεοτύπων, ιδεολογιών κλπ ώστε να έχεις το μυαλό σου ελεύθερο και σκεπτόμενο όσο πιο απλά γίνεται. Ξέρεις ότι οι καριέρες, η ιδιοκτησία, το χρήμα και κάμποσα άλλα είναι άσχετα με την ευτυχία, την ελευθερία, την γαλήνη, την ομορφιά της ζωής. Αγαπάς τους ανθρώπους, νιώθεις συμπόνοια για τον δίπλα σου (δεν ξέρω αν αυτός είναι ακριβής όρος για το αντίστοιχο compassion) διακρίνεις τις προσπάθειες χειραγώγησης απευθείας και ακόμη άπειρα άλλα πράγματα που χρειάζονται πολλές σελίδες για να τα αναφέρω!

    Για το θέμα της παλαιότητας των ιδεών/σκέψεων επίσης μπορώ να επιχειρήσω να εξηγήσω τι εννοώ. Οι ιδέες/σκέψεις βασίζονται σε εμπειρίες, που έχουν καταγραφεί στη μνήμη (ποτέ μια ιδέα/σκέψη δεν προέκυψε από το πουθενά, υπάρχει πάντα κάποιο ερέθισμα/εμπειρία – σκεφτείτε το). Τα εκατομμύρια των εμπειριών, έχουν δημιουργήσει εκατομμύρια ιδεών (που συχνά διαμορφώνουν οργανωμένα συστήματα όπως πχ τα κοινωνικά/οικονομικά συστήματα του καπιταλισμού/σοσιαλισμού κλπ κλπ). Όταν όμως αυτές οι ιδέες, εκ των προτέρων απόψεις, ιδεολογίες, έρχονται αντιμέτωπες με το σήμερα, το οποίο είναι μοναδικό, διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο έχει συμβεί ως τώρα (δεν ειναι βερμπαλισμός αυτό, είναι μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα, καθετί που συμβαίνει είναι μοναδικό γιατί πάντα κάποιες παράμετροι του καινούριου γεγονότος είναι διαφορετικές) τότε είναι εκ των πραγμάτων ανεπαρκείς, παλιές, μπαγιάτικες. Πριν το απορρίψεις, αυτό που λέω, σκέψου το ήρεμα και αποστασιοποιημένα, χωρίς να σε νοιάζει αν δεν δικαιώνει τις απόψεις σου! Θέλω να σας πω ότι αυτά που γράφω σε αυτή την παράγραφο δεν είναι άλλο ένα σύνολο από ιδέες. Είναι γεγονότα: Οι ιδέες είναι παλιές (στηρίζονται στην παλιά εμπειρία), καθετί καινούριο που αντιμετωπίζεις είναι προφανώς.. καινούριο και μοναδικό, διαφορετικό με οτιδήποτε παλαιότερο.

  8. Pingback: Οταν η πολιτικη σκοτωσε την αγαπη: Οι εκλογες | enJoy.gr

  9. Giwrgos Kalanopoulos on

    Tous kahmenous tous syntaxiouxous pou den tha exoun lefta na paroun farmaka na doume poios tha swsei. o ili8ios kai o panili8ios

  10. Giwrgos Kalanopoulos on

    Kyrie hli8ie giourga: mexri twra mas swzan mia xara mas dwsan posa daneia.
    Twra o kyrios hli8ios tsipras trexei kai den ftanei.
    Tsipra den tha swsei kanei hli8ie.

Αφήστε Ένα Σχόλιο

3 × 3 =

Simple Share Buttons