Κάτεργο η τηλεφωνική υποστήριξη του ΟΤΕ καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

0

ote

Απαράδεκτες συνθήκες και άθλιες πρακτικές της ΟΤΕ/DEUTCHE TELEKOM καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι που δουλεύουν στο 13888, οι οποίοι επιπλέον ζητάνε την κατανόηση και αλληλεγγύη των χρηστών του τηλεφωνικού κέντρου

Ολόκληρη η ανακοίνωση

Εμείς οι ενοικιαζόμενοι υπάλληλοι της εταιρείας OTEPLUS Α.Ε, υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα του ΟΤΕ στις 17/2/2015 είχαμε εσωτερική ενημέρωση από την διευθύντρια προσωπικού του ΟΤΕ/DEUTCHE TELEKOM για τις νέες συμβάσεις όπου μας αναφέραν ότι είμαστε υποχρεωμένοι να παραιτηθούμε από την εργασία μας, ώστε να μας προσλάβει η εταιρεία EVALUE. Λόγω της αναταραχής που προκλήθηκε χθες, και σήμερα οι εργαζόμενοι απαίτησαν ενημέρωση και ουσιαστικά δεν δούλεψαν προχωρώντας σε λευκή απεργία.

Στο δουλεμπορικό κάτεργο της OTEPLUS υπάρχουν δυο κατηγορίες εργαζομένων, αυτοί με κάποια δικαιώματα και αυτοί με σχεδόν κανένα. Στη πρώτη κατηγορία οι υπάλληλοι θα λαμβάνουν τον ίδιο μισθό που δεν θα πηγάζει ως δικαίωμα βάση προσόντων, αλλά βάση ατομικής σύμβασης εργασίας στην οποία ο επιπλέον μισθός θα δίνεται ως “δώρο” από την επιχείρηση, ενώ στην άλλη κατηγορία οι εργαζόμενοι θα λάβουν τον μισθό με μια μικρή αύξηση και ατομική σύμβαση, όση έχει εξαγγείλει άλλωστε η παρούσα κυβέρνηση.
Και στις 2 κατηγορίες με την παραίτηση, χάνουν τα χρόνια προϋπηρεσίας. Ενώ είναι προφανές ότι ανά πάσα στιγμή άτομο που παραιτήθηκε και παίρνει ως “δώρο” το προηγούμενο επίδομα πτυχίου/γάμου κτλ μπορεί να το χάσει ανάλογα τα γούστα της εργοδοσίας.

Σήμερα στις 18/2 οι εργαζόμενοι στο κάτεργο της OTEPLUS για πρώτη φορά μετά από χρόνια συναντηθήκαμε σε κάτι που η εργοδοσία πήγε να το κάνει εορτή με “οικογένειες επιχειρήσεων” και άλλα hr τερτίπια, μιλήσαμε, τσακωθήκαμε, απελπιστήκαμε αλλά και πεισμώσαμε σφίξαμε τα χείλη και υποσχεθήκαμε να αγωνιστούμε για την εργασία με δικαιώματα.

Φυσικά δεν παρέλειψαν οι εργατοπατέρες της ΟΜΕ-ΟΤΕ όπου κέρδισαν στα σημεία την εργοδοσία σε απειλές απόλυσης.Ειδικά ο γενικός γραμματέας της ΟΜΕ ΟΤΕ στέλεχος της ΔΑΚΕ ήταν πολύ καλός στο ρόλο του ως εκπρόσωπος της εργοδοσίας. Ενώ από ότι μαθαίνουμε η διευθύντρια προσωπικού ακύρωσε την μετάβαση της στην Θεσσαλονίκη για να “εξηγήσει” τα καλά της νέας σύμβασης.

Πέμπτη 19/2 στις 6 μ.μ έχουμε συνάντηση για τα οργανώσουμε την αντίδραση μας στο Εργατικό Κέντρο Αθηνών (3ής Σεπτεμβρίου κ Μάρνης) στάση Βικτώρια με ΗΣΑΠ.

Κανείς δεν υπογράφει την παραίτηση του από τα δικαιώματα του. Κανείς μόνος του απέναντι στις άθλιες πρακτικές της πολυεθνικής ΟΤΕ/DEUTCHE TELEKOM οι οποίες ήδη άρχισαν με τα τηλέφωνα προϊσταμένων.

Επιστολή των εργαζομένων προς τους επισκέπτες του 13888

Αγαπητέ Επισκέπτη

Είμαστε εκείνοι που σου σηκώνουν τα τηλέφωνα σαν καλείς στο 13888 για τις τηλεφωνικές βλάβες/ υποστήριξη του ΟΤΕ. Άραγε γνωρίζεις πως…

αν και εργαζόμαστε στα κτήρια του ΟΤΕ, δεν είμαστε υπάλληλοι ΟΤΕ  αλλά μισθωμένοι υπάλληλοι θυγατρικών (oteplus, evalue) που τις χρησιμοποιεί για να προσλαμβάνει εξευτελιστικά φτηνό προσωπικό;

οι περισσότεροι από εμάς δουλεύουμε 6ωρα και 4ωρα με τους μισθούς μας να κυμαίνονται από 200 έως 350 ευρώ;

θεωρούμαστε και από τον ίδιο τον όμιλο του ΟΤΕ ως πλήρως αναλώσιμο προσωπικό που δουλεύει με 6μηνες ακόμα και μηνιαίες συμβάσεις;

η μεγάλη αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα οφείλεται στο ελάχιστο προσωπικό που υπάρχει διαθέσιμο κάθε φορά αφού πολλοί παραιτούνται μην αντέχοντας τις συνθήκες εργασίας;

δεν τηρούνται ούτε οι βασικές συνθήκες υγιεινής στους χώρους εργασίας μας με χώρους που θυμίζουν εργοτάξια και με προσωπικό εξοπλισμό που χρησιμοποιείται από κοινού;

δεχόμαστε μεγάλη πίεση ώστε να κλείνουμε τους πελάτες όσο το δυνατόν γρηγορότερα αφού μετράει μόνο η ταχύτητα και όχι η ουσιαστική εξυπηρέτηση;

εργαζόμαστε σε απαρχαιωμένους υπολογιστές που διαρκώς κολλάνε κάνοντας πολύ συχνά την δουλειά μας από δύσκολη ως αδύνατη;

περνάμε ώρες ολόκληρες καθισμένοι σε ελαττωματικά και άβολα καθίσματα με αποτέλεσμα πολλοί από εμάς να έχουμε αποκτήσει σκελετικά προβλήματα;

είμαστε υποχρεωμένοι να επαναλαμβάνουμε διαρκώς σαν αυτόματα τις ίδιες πάντα φράσεις αφού η τυπολατρία υπερέχει της ουσιαστικής εξυπηρέτησης των πελατών;

σε επίπεδο αναξιοκρατίας συναγωνίζεται επάξια τις παλιές δημόσιες υπηρεσίες που ανεξάρτητα από την προσπάθεια επιβραβεύονται μόνο εκείνοι που έχουν τις κατάλληλες γνωριμίες;

δεχόμαστε καθημερινά λεκτική βία από τους πελάτες που δικαιολογημένα ταλαιπωρούνται από την αναμονή στα τηλεφωνικά κέντρα;

δουλεύουμε σε 24ωρα κυλιόμενα ωράρια με διαφορετικές ώρες καθημερινά  (συμπεριλαμβανομένων Κυριακών και αργιών) αποκλείοντας μας από μια φυσιολογική ζωή;

οι περισσότεροι από εμάς προσληφθήκαμε ως πτυχιούχοι αλλά αμειβόμαστε με τον κατώτατο μισθό ως ανειδίκευτοι εργάτες δίχως κανένα επίδομα;

Τώρα λοιπόν που γνωρίζεις όλα τα παραπάνω θα θυμάσαι πως κάθε φορά που καλείς τα τηλεφωνικά κέντρα  του ΟΤΕ δεν έρχεσαι σε επικοινωνία με κάποιους ράθυμους υπαλλήλους που απλά βαριούνται να σηκώσουν το τηλέφωνο βάζοντας σε στην αναμονή, μα με ένα εργασιακό κάτεργο με εξοντωτικούς ρυθμούς εργασίας που η απληστία των εργοδοτών υποβαθμίζει διαρκώς.

 Candianews

Σχετικά Με Το Συντάκτη

N.

Αφήστε Ένα Σχόλιο

1 × 5 =

Simple Share Buttons